Kaip užsisakyti?

Kadangi prekių asortimentas nuolatos plečiasi ir prekių kainos rinkoje greitai keičiasi, mes ne visada spėjame greitai atnaujinti visų sandėlio likučių prekių kainų, todėl, jeigu Jūs radote kitoje interneto parduotuvėje patrauklesnę kainą ar norite pasiteirauti ar Jus dominanti prekė yra sandėlyje, atsiųskite mums užklausą, mes su Jumis susisieksime ir pateiksime pasiūlymą.

Išsirinkus Jus dominančias prekes, paspauskite krepšelio nuorodą ir Jūs galėsite peržiūrėti ir redaguoti krepšelio turinį arba pradėti saugią užsakymo suformavimo procedūrą, kurios metu tereikia užpildyti kontaktinius duomenis būtinus prekių pristatymui per kurjerių tarnybą, pasirinkti atsiskaitymo už prekes būdą ir patvirtinti užsakymą.

Mes visada laukiame savo klientų pastabų ar pageidavimų, tad jei iškilo klausimų dėl Jus dominančios prekės ar kaip naudotis internetine parduotuve, visada laukiame Jūsų užklausų elektroniniu paštu vadyba[eta]indai24.lt arba telefonu 8 620 12954

Per kiek laiko pristatysite prekes?

Jeigu Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje - ją Jums pristatysime per 3 - 5 darbo dienas. Jei jūsų prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir planuojamą pristatymo terminą suderiname konkrečiai. Specialūs užsakymai gali užtrukti nuo 2 iki 4 savaičių.

Nemokamai pristatome visoje Lietuvoje perkant virš 100 eurų. Visais kitais atvejais, pristatymo kaina 6 Eur.

Siekdami užtikrinti, kad prekės būtų pristatomos sklandžiai ir operatyviai, prašome Jūsų papildomos informacijos laukelyje nurodyti tokius duomenis, kurie palengvintų prekės pristatymą (rakinama laiptinė, durų kodas, rakinami vartai, būtinybė atvažiavus paskambinti ir t.t.). Esame dėkingi už supratingumą.

Svarbu:

Priimdami prekes ir pasirašydami ant prekių priėmimo-perdavimo dokumento, Jūs patvirtinate, kad prekė yra tinkama (nėra transportavimo ar mechaninių pažeidimų). Gavę prekes, įsitikinkite ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar kitokių pažeidimų. Jeigu tokių pažeidimų yra, surašykite pažeidimus ant prekių priėmimo-perdavimo dokumento ir informuokite mus vienu iš nurodytų kontaktų.

Kaip atsiskaityti?

Atsiskaityti už prekes svetainėje galima šiais būdais:
  • Grynais pinigais pristatymo metu (tik Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją). Kurjeris perduos Jums užsakytas prekes ir paims užsakyme nurodytą pinigų sumą.
  • Bankiniu pavedimu pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą.

Kokia suteikiama garantija?

Mūsų parduotuvėje įsigytoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos. Prekėms taikomas Lietuvos Respublikos nustatytas 24 mėn. garantinis laikotarpis. Tam tikroms prekių grupėms gamintojai gali numatyti ir kitokius garantinius terminus. Tuomet taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

Sugedus iš mūsų pirktai prekei, prašome informuoti mus el. paštu – vadyba[eta]indai24.lt arba tel. nr 8 620 12954, mes suteiksime jums informaciją apie garantinio aptarnavimo vietą.

Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Svarbu:

  • skirtingi gamintojai suteikia nevienodos trukmės garantinį aptarnavimą;
  • garantinį aptarnavimą vykdo autorizuotas garantinio aptarnavimo centras;
  • prekių apmokėjimo išlaidas, atsirandančias prekės transportavimo į ir iš garantinio centro, apmoka pirkėjas;
  • atlikus garantinį aptarnavimą, ar sugedusios prekės pakeitimo nauja atveju, garantijos sąlygos prekei galioja likusį garantijos laiką;

Garantija netaikoma:

  • garantija netaikoma informacijai, kuri yra saugoma informacijos nešikliuose. Duomenų praradimo ar atstatymo atveju išlaidos pirkėjui nėra padengiamos;
  • natūralaus susidėvėjimo atveju: (filtrams, žvakėms, dirželiams, lemputėms, kabeliams, saugikliams, angliukams, guoliams, stūm.žiedams, įvorėms, tarpinėms, krumpliaračiams, įvair. padukams, dulkių maišams ir kitiems priedams);
  • perkrovos atveju: (įrankis/įrengimas buvo naudojamas ne pagal paskirtį, netinkamais priedais ar įrankio/įrenginio galimybes, ilgalaikiu momentiniu darbu);
  • nesilaikant įrankio/įrenginio instrukcijų (žr. vartojimo instrukciją);
  • modifikacijos atveju: (įrankis buvo ardomas, perdirbamas, savavališkai taisomas, sulaužytas);
  • mechaniniams pažeidimams: (sulaužius atskiras dalis/detales, atsiradus gedimui nuo užterštumo, blogo kuro ar šiukšlių sankaupų);
  • dėl netinkamos elektros įtampos naudojimo, elektros įtampos sutrikimų padaryti pažeidimai.

Kaip galima grąžinti prekes ir susigrąžinti pinigus?

Įsigijus prekių mūsų elektroninėje parduotuvėje, galite per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti įsigytų prekių, jeigu:
  • gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte;
  • gavote nekokybišką prekę;
  • kitais įstatymo numatytais atvejais.

Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo mums, grąžinsime visas sumokėtas sumas. Prekės grąžinimo išlaidas tokiu atveju apmoka pirkėjas. Kokybiškos prekės, parduotos mūsų elektroninėje parduotuvėje, gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose nurodytą terminą, laikantis nurodytų reikalavimų.

Grąžinama prekė turi atitikti šiuos kriterijus:

  • grąžinant prekę, turi būti išsaugota ir pateikta sąskaita-faktūra patvirtinanti prekės įsigijimą;
  • prekė turi būti originalioje, nesugadintoje pakuotėje ir su visomis dalimis, buvusiomis komplekte, su priedais, aksesuarais, laidais ir t.t;
  • prekė privalo būti kokybiška: be mechaninių ir matomų pažeidimų, matomų naudojimo požymių, nenaudota, nesugadinta, tebeturinti prekinę išvaizdą.

Nekokybiškų prekių grąžinimas:

Jei, nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 darbo dienų nuo pristatymo dienos. Šiuo atveju nekokybiška prekė yra nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba pirkėjui yra grąžinami pinigai.

Daiktas, kurį grąžinate, turi būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Daiktui nesant pilnai sukomplektuotam ir tinkamai supakuotam, daiktas grąžinimui nepriimamas.

Pinigų grąžinimo sąlygos:

Jūsų gražinamos prekės pristatomos į sandėlį, kuriame mūsų darbuotojai įvertina, ar gaminiai grąžinti laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo datos.